• سه شنبه ١٩ دی ١٤٠٢-١٠:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٥٥
آخوندی مطرح کرد:3-207

ارائه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری به شورا تا پایان دی ماه/ لزوم تعیین تکلیف لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ در روزهای اخیر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از ارائه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری به شورا تا پایان دی ماه خبر داد و بر لزوم تعیین تکلیف لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ در چند روز آینده تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست‌وهفتمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود ضمن اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، به موضوع متمم بودجه سال 1402 شهرداری پرداخت و گفت: شهرداری تهران متمم بودجه ۱۴۰۲ را ارائه کرده، امروز جلسه‌ای داشتیم و فردا نیز جلسه‌ای خواهیم داشت. لایحه بودجه ۱۴۰۳ نیز باید تا پایان دی ماه و قبل از شروع بهمن ماه ارسال شود.
وی افزود: بهتر است قبل از ارائه بودجه ۱۴۰۳، متمم بودجه ۱۴۰۲ را بررسی کنیم برهمین اساس از اعضای شورای شهر تقاضا دارم متمم را هرچه زودتر بررسی کرده و تا آخر وقت شنبه در اختیار کمیسیون بودجه قرار دهند تا بتوانیم روز یکشنبه بررسی نهایی را انجام داده و این لایحه را برای هیئت رئیسه ارسال کنیم.
آخوندی با اشاره به مراسم تجلیل روز گذشته شهردار تهران از مدال آوران پارآسیایی، گفت: از وظایف شهرداری‌ها در سراسر دنیا حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی است، شهرداری با توجه به اختیاراتی که شورای شهر در بودجه اختصاص داده، روز گذشته مراسم تجلیل از ورزشکاران را داشت که در نوع خود بی سابقه بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر افزود: شهرداری تهران به عنوان اولین نهاد، به صورت واقعی از این دوستان حمایت کرده که اقدام ارزشمندی را رقم زده است. ۱۶۰ نفر ورزشکاران پارآسیایی، توانستند ۱۳۱ مدال کسب کنند که کسب مدال توسط این گروه از ورزشکاران کار سختی است.
وی افزود: تجلیل شهرداری از این ورزشکاران تفاوتی با ورزشکاران آسیایی نداشت  و پاداش مساوی و یکسانی را دریافت کردند که این کار شهرداری نیز ارزشمند بود.
آخوندی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند در بودجه ۱۴۰۳ وظایف خود را در حوزه ورزش به خوبی انجام دهیم تا علاوه بر توسعه ورزش همگانی، حمایت لازم را از ورزش قهرمانی را داشته باشیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: